Zrób sobie kaloryfer w miesiąc!

Fot. Pixabay

Nazywa się go różnie. Kaloryferek, sześciopak, ABS… Wiadomo, że dziewczyny na to lecą!

Zrób sobie kaloryfer w miesiąc – ktoś powie, że to niemożliwe. A jednak. Wymaga tylko systematyczności i codziennej pracy. Dzięki temu będzie się można pochwalić doskonałą rzeźbą mięśni brzucha.

Jak taki sześciopak osiągnąć? Oto dwa ćwiczenia.

Ćwiczenia powinny się zaczynać rozgrzewką. Powinna ona zająć ok. 5 min. Długi trening wcale nie oznacza lepszego efektui. Ćwiczenia powinny być krótkie – ok. 15 minut. Ale intensywne!

  • Połóż się na plecach, ręce spleć na karku. Podciągaj kolana do klatki piersiowej. Wykonaj trzy powtórzenia po 30 ruchów.
  • Unieś nogi i ugnij je w kolanach. Podnieś tułów do góry i skręć ramiona, dotykając łokciem kolana (raz lewego, raz prawego). Wykonaj trzy powtórzenia po 25 uniesień.
  • Dobre są też klasyczne „brzuszki”. Trzy powtórzenia po 25 uniesień.

Trzeba pamiętać, że najlepszy efekt ćwiczenia przyniosa z odpowiednią dietą.